REGULAMIN TWOJAKARTKA.PL

 

Regulamin

Przedmiotem niniejszego regulaminu jest regulacja warunków korzystania oraz funkcjonowania Sklepu internetowego pod nazwą TWOJAKARTKA.PL znajdującego się pod adresem internetowym http://www.twojakartka.pl Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów Sklepu, a także prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Administratora jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

§1. Postanowienia ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem http://www.twojakartka.pl jest firma

Twoja Kartka Olga Krzysztofik z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Bortnowskiego 10a/8,   NIP 5542797150

2. Wszystkie podane ceny wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.

3. Ostateczną i wiążącą ceną produktu jest ta, podana podczas składania zamówienia przez Klienta.

4. Sklep internetowy Twojakartka.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów dostępnych w ofercie.

5.. Wszystkie treści umieszczone w Sklepie internetowym mają charakter wyłącznie rozrywkowy. Klient przegląda towary w sklepie na własną odpowiedzialność.

§2. Rejestracja i logowanie

1. W celu dokonania rejestracji należy na stronie sklepu wybrać zakładkę "Moje konto" a następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, hasło oraz numer telefonu. Podanie adresu jest konieczne dla realizacji zamówienia.

2. Warunkiem rejestracji jest akceptacja regulaminu Sklepu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez Sklep Internetowy Twojakartka.pl w celu realizacji zamówienia.

3. Po dokonaniu rejestracji, na podany email zostanie wysłana wiadomość zawierająca link, którego uruchomienie stanowi potwierdzenie rejestracji i kończy proces rejestracji.

4. Po dokonaniu rejestracji, Klient może zalogować się do Sklepu Internetowego przy pomocy adresu email oraz hasła podanego podczas rejestracji.

§3. Składanie zamówień

1. Klient może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej http://www.twojakartka.pl . Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w najbliższy dzień roboczy.

2. Klient składa zamówienie poprzez dodanie danego produktu do koszyka. Następnie w koszyku wskazuje sposób odbioru, sposób płatności oraz adres do wysyłki.

3. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje na podany adres mailowy, list potwierdzający zakup towaru, wybrany sposób płatności oraz adres do wysyłki.

4. Składając zamówienie, Klient zawiera umowę kupna-sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem internetowym.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy dane Klienta wzbudzają wątpliwości co do ich wiarogodności. W przypadku, gdy brakuje danych potrzebnych do realizacji zamówienia, wysyłana jest prośba o wypełnienie brakujących informacji.

§5. Realizacja zamówienia

1. Przyjęcie do realizacji zamówienia, rozpoczyna się:

  • w przypadku zamówień z opcją płatności przelewem: w chwili zaksięgowania wpłaty na konto.

2. Od chwili złożenia zamówienia, klient ma prawo do anulowania zamówienia lub zmiany danych zamówienia, do momentu wysłania zapłaty za towar. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z zamówienia lub zmiany w adresie do wysyłki.

3. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji od Klienta.

4. Od chwili wysłania towaru, Klient nie może anulować ani zmienić zamówienia.

§4. Formy płatności i dostawa

1. Dostępnymi formami płatności są:

  • przedpłata na konto właściciela Sklepu;

2. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

3. Zamówione towary dostarczane są do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub bezpośrednio przy odbiorze osobistym.

4. Przy zamówieniu z opcją szybkiego przelewu internetowego lub tradycyjnego przelewu, towar wysyłany jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie właściciela Sklepu.

5. Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi:

  • Poczta Polska:

o   Poczta Polska priorytet 2,35 zł

o   Poczta Polska Priorytet Polecony 5,00 zł

  • Przesyłka Kurierska: 15,00 zł
  • Odbiór Osobisty: 0zł

6. Czas dostawy towaru w dni robocze, od momentu nadania przesyłki:

  • Poczta Polska:

o   Poczta Polska priorytet : do 48h

o   Poczta Polska Priorytet Polecony: do 48h

  • Przesyłka Kurierska: do 48h

7. Odbiór osobisty na terenie Bydgoszczy po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

§7. Reklamacje i zwroty

1. Kupujący może zwrócić towar bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracając towar na adres Sklepu.

2. Klient ma obowiązek zwrócić towar wraz z oświadczeniem, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

3. Klient ponosi tylko koszty przesyłki zwracanego towaru, czyli koszt przesyłki do Sprzedawcy.

4. Towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu.

5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

6. Reklamacja produktu może nastąpić z powodu: wady fabrycznej, wady powstałej w wyniku dostawy lub dostarczone zamówienie nie było kompletne.

7. Reklamowany towar należy odesłać na adres Sklepu.

8. Sprzedający na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie Klient zostanie poinformowany o statusie reklamacji.

§8. Towar personalizowany

1. W przypadku towarów personalizowanych (takich, którym Klient nadał charakter osobisty) to Klienci ponoszą wyłączną odpowiedzialność za publikowane elementy.

2. Sprzedawca nie zrealizuje zamówienia, którego elementy, mogłyby naruszać prawo, nawoływać do nienawiści, propagować przemoc, treści pornograficzne, naruszające godność, powszechnie uznane za niemoralne.

3. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, czyli w tym wypadku personalizowanych kartek.

§9. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieujętych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego znajdujące się w Kodeksie Cywilnym oraz w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. Wszelkie podane dane osobowe w formularzu rejestracyjnym są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

3. Klient w każdej chwili ma dostęp do swoich danych i może je dowolnie zmieniać.

4. Wszelkie zmiany w Regulaminie będą publikowane na stronie głównej i każdy Klient będzie o tym powiadamiany.

 

W razie wątpliwości lub pytań, proszę o kontakt.