REGULAMIN TWOJAKARTKA.PL

 

Regulamin

Przedmiotem niniejszego regulaminu jest regulacja warunków korzystania oraz funkcjonowania Sklepu internetowego pod nazwą TWOJAKARTKA.PL znajdującego się pod adresem internetowym http://www.twojakartka.pl Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów Sklepu, a także prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Administratora jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

§1. Postanowienia ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem http://www.twojakartka.pl jest firma

Twoja Kartka Olga Górecka z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Bortnowskiego 10a/8,   NIP 5542797150

2. Wszystkie podane ceny wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.

3. Ostateczną i wiążącą ceną produktu jest ta, podana podczas składania zamówienia przez Klienta.

4. Sklep internetowy Twojakartka.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów dostępnych w ofercie.

5.. Wszystkie treści umieszczone w Sklepie internetowym mają charakter wyłącznie rozrywkowy. Klient przegląda towary w sklepie na własną odpowiedzialność.

§2. Rejestracja i logowanie

1. W celu dokonania rejestracji należy na stronie sklepu wybrać zakładkę "Moje konto" a następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, hasło oraz numer telefonu. Podanie adresu jest konieczne dla realizacji zamówienia.

2. Warunkiem rejestracji jest akceptacja regulaminu Sklepu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez Sklep Internetowy Twojakartka.pl w celu realizacji zamówienia.

3. Po dokonaniu rejestracji, na podany email zostanie wysłana wiadomość zawierająca link, którego uruchomienie stanowi potwierdzenie rejestracji i kończy proces rejestracji.

4. Po dokonaniu rejestracji, Klient może zalogować się do Sklepu Internetowego przy pomocy adresu email oraz hasła podanego podczas rejestracji.

§3. Składanie zamówień

1. Klient może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej http://www.twojakartka.pl . Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w najbliższy dzień roboczy.

2. Klient składa zamówienie poprzez dodanie danego produktu do koszyka. Następnie w koszyku wskazuje sposób odbioru, sposób płatności oraz adres do wysyłki.

3. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje na podany adres mailowy, list potwierdzający zakup towaru, wybrany sposób płatności oraz adres do wysyłki.

4. Składając zamówienie, Klient zawiera umowę kupna-sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem internetowym.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy dane Klienta wzbudzają wątpliwości co do ich wiarogodności. W przypadku, gdy brakuje danych potrzebnych do realizacji zamówienia, wysyłana jest prośba o wypełnienie brakujących informacji.

§5. Realizacja zamówienia

1. Przyjęcie do realizacji zamówienia, rozpoczyna się:

  • w przypadku zamówień z opcją płatności przelewem: w chwili zaksięgowania wpłaty na konto.

2. Od chwili złożenia zamówienia, klient ma prawo do anulowania zamówienia lub zmiany danych zamówienia, do momentu wysłania zapłaty za towar. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z zamówienia lub zmiany w adresie do wysyłki.

3. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji od Klienta.

4. Od chwili wysłania towaru, Klient nie może anulować ani zmienić zamówienia.

§4. Formy płatności i dostawa

1. Dostępnymi formami płatności są:

  • przedpłata na konto właściciela Sklepu;

2. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

3. Zamówione towary dostarczane są do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej

4. Przy zamówieniu z opcją szybkiego przelewu internetowego, towar wysyłany jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie właściciela Sklepu.

5. Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi:

  • Poczta Polska:

o   Poczta Polska Priorytet Polecony 11,80 zł

  • Przesyłka Kurierska: 15,90 zł
  • Przesyłka Kurierska Pobraniowa: 19,90 zł
  • Paczkomaty Inpost 14,50 zł

6. Czas dostawy towaru w dni robocze, od momentu nadania przesyłki:

  • Poczta Polska:

o   Poczta Polska Priorytet Polecony: do 4 dni roboczych

  • Przesyłka Kurierska: do 48h

§7. Reklamacje i zwroty

1. Kupujący może zwrócić towar bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracając towar na adres Sklepu.

2. Klient ma obowiązek zwrócić towar wraz z oświadczeniem, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

3. Klient ponosi tylko koszty przesyłki zwracanego towaru, czyli koszt przesyłki do Sprzedawcy.

4. Towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu.

5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

6. Reklamacja produktu może nastąpić z powodu: wady fabrycznej, wady powstałej w wyniku dostawy lub dostarczone zamówienie nie było kompletne.

7. Reklamowany towar należy odesłać na adres Sklepu.

8. Sprzedający na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie Klient zostanie poinformowany o statusie reklamacji.

§8. Towar personalizowany

1. W przypadku towarów personalizowanych (takich, którym Klient nadał charakter osobisty) to Klienci ponoszą wyłączną odpowiedzialność za publikowane elementy.

2. Sprzedawca nie zrealizuje zamówienia, którego elementy, mogłyby naruszać prawo, nawoływać do nienawiści, propagować przemoc, treści pornograficzne, naruszające godność, powszechnie uznane za niemoralne.

3. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, czyli w tym wypadku personalizowanych kartek.

§9. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieujętych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego znajdujące się w Kodeksie Cywilnym oraz w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. Wszelkie podane dane osobowe w formularzu rejestracyjnym są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

3. Klient w każdej chwili ma dostęp do swoich danych i może je dowolnie zmieniać.

4. Wszelkie zmiany w Regulaminie będą publikowane na stronie głównej i każdy Klient będzie o tym powiadamiany.

 


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Administratorem podanych przez Ciebie danych jest  firma

Twoja Kartka Olga Górecka z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Bortnowskiego 10a/8,   NIP 5542797150

JAKIE DANE PRZETWARZAMY?


Przetwarzamy tylko te dane, które nam przekażesz. Aby zarejestrować się w naszym serwisie
wymagamy od Ciebie podania adresu mailowego, imienia, nazwiska i adresu oraz prosimy o podanie danych i zdjęć niezbędnych do personalizacji produktu, który zamawiasz.  Przetwarzanie
tych danych jest niezbędne abyśmy mogli zawrzeć umowę sprzedaży, skontaktować się z
Tobą w jej sprawie i dostarczyć zamówiony przez Ciebie towar.
Dodatkowo, możesz w swoim profilu przekazać nam więcej danych osobowych. Podanie
tych danych jest dobrowolne i pomoże nam spersonalizować kierowaną do Ciebie ofertę
oraz ułatwić kontakt. Tylko od Ciebie zależy czy podasz nam więcej danych i w każdym
momencie możesz zmienić swoje ustawienia.
Na naszej stronie działa także automatyczny system, który pomaga nam jak najlepiej
dopasować do Ciebie naszą ofertę. Nie podejmujemy automatycznych decyzji, które mają
wpływ na Twoje prawa. Chcemy po prostu by nasza oferta została skierowana właśnie do
Ciebie.

CEL PRZETWARZANIA


Głównym celem, dla którego przetwarzamy Twoje dane osobowe to zawarcie umowy. My
chcemy sprzedać nasze produkty, a Ty chcesz je kupić. Jesteśmy dumni, że wybrałeś
właśnie nas.
Jeżeli wyraziłeś na to zgodę, Twoje dane, które nam podałeś posłużą nam do celów
marketingowych. Będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości, zawierające informacje o
dostępnych promocjach, wydarzeniach, konkursach i bonusach. Jeżeli podałeś dane inne
niż adres mailowy, to będziemy mogli spersonalizować oferty i wiadomości specjalnie dla
Ciebie. Dzięki temu będziesz otrzymywać informacje odpowiadające Twoim
zainteresowaniom i preferencjom. Nikt nie lubi spamu.
Aby móc ciągle ulepszać nasz serwis, przetwarzamy dane, które nam podałeś dla celów
statystycznych. Chcemy być coraz lepsi, dlatego musimy perfekcyjnie znać naszych
użytkowników.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, pisz śmiało do nas. Odpowiemy na wszystkie wątpliwości.

PODSTAWA PRZETWARZANIA
Dane, które podajesz rejestrując się w naszym serwisie, a które są niezbędne dla realizacji
wysyłki przetwarzamy na podstawie umowy. Musimy znać Twoje imię, nazwisko i adres
abyśmy mogli przesłać paczkę oraz co najmniej maila byś mógł się zarejestrować w naszym
serwisie a my byśmy mogli się z Tobą skontaktować.
Dane, które podajesz dobrowolnie dla celów marketingowych, są przez nas przetwarzane na
podstawie Twojej zgody, która w każdej chwili może zostać cofnięta.
Dane, które podajesz dobrowolnie, wykorzystujemy także dla celów statystycznych.
Podstawą ich przetwarzania jest nasz uzasadniony interes. Musimy wiedzieć co dzieje się w
naszym serwisie a ponadto staramy się ciągle go ulepszać.

KOMU PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE?
Aby zapewnić najwyższą jakość usług, korzystamy z usług zewnętrznych dostawców.
Naszych partnerów dobieramy niezwykle starannie. Poniżej przedstawiamy wam kategorię
podmiotów, którym dane przekazujemy:
1) firmy kurierskie;
2) firma hostingowa;
3) systemy płatności;

TWOJE PRAWA
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub chciałbyś dowiedzieć się jeszcze więcej,
pisz śmiało. Odpowiemy!
Pamiętaj, że:
● masz prawo w każdym czasie cofnąć udzieloną zgodę. Nie będzie to miało
negatywnych konsekwencji. Po prostu przestaniemy przesyłać do Ciebie nasze
wiadomości marketingowe. Cofnięcie zgody pozostaje oczywiście bez wpływu na
dotychczasowe przetwarzanie, jeszcze na podstawie zgody. Jeżeli chcesz cofnąć
zgodę, edytuj swoje dane w profilu lub napisz do nas.
● masz prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych;
● masz prawo sprostować swoje dane osobowe a nawet je usunąć. Usunięcie danych,
które są niezbędne do świadczenia usługi jest równoznaczne z usunięciem konta z
serwisu.
● masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych oraz żądać ograniczenia
tego przetwarzania;
● względem danych, których podstawą przetwarzania jest zgoda, masz prawo żądać
ich przeniesienia;
● masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE?
Dopóki jesteś z nami, Twoje dane są przez nas przetwarzane. Gdy usuniesz konto, Twoje
dane będą jeszcze przez nas przechowywane wyłącznie przez okres przedawnienia
roszczeń.
Zawsze możesz się z nami skontaktować. Postaramy się pomóc!



W razie wątpliwości lub pytań, proszę o kontakt.